خدمات فروش متریال و دکوراسیون داخلی گروه مهندسی رویاساز

09152020053
مشهد، احمد آباد، بلوار ناصر خسرو
Hojjat.chamani7274[@]gmail.com

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

فروش متریال دکوراسیون داخلی در  مشهد مفتخر است در زمینه فروش انواع متریال باکیفیت، پارکت لمینت، کاغذدیواری، دیوارپوش، کفپوش و پرده زبرا در خدمت شما عزیزان باشد. در گروه مهندسی رویا ساز فروش متریال دکوراسیون داخلی در مشهد طرح های بسیاری برای شما فراهم گردیده که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب نمایید. برای انتخاب بهترین طرح و یا ارائه بهترین طرح داخلی نیاز به رعایت چندین مورد اصول طراحی هستید. از مهمترین این اصول سبک دکوراسیون داخلی، اندازه فضایی که در اختیار دارید و هزینه ای که نیاز دارید می باشد.

نواع لوازم دکوراتیو برای طراحی دکوراسیون داخلی

 بخشی از طراحی دکوراسیون داخلی، با کمک لوازم دکوراتیو صورت می‌گیرد. انواع این لوازم عبارتنداز:

  • پارکت لمینت
  • کاغذ دیواری
  • لوستر و لوازم نورپردازی محیط
  • پوستر
  • رومیزی
  • رانر
  • پرده و …

علاوه بر انواع متریال های روز دنیا که در قسمت‌های قبل به آن‌ها اشاره کردیم، این متریال‌ها و لوازم دکوراتیو نیز تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی خواهند گذاشت.

پارکت لمینت یکی از محصولات ویژه دکوراسیون داخلی

در ابتدای تغییرات معماری و یا انقلاب محصولات دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین متریال‌هایی که مورد توجه معماران و فعالین حوزه ساختمان و مصرف کنندگان شخصی قرار گرفت پارکت‌ها بودند. با توجه به اینکه الهام اولیه این محصول طبیعت و یکی از مهمترین عناصر آن یعنی درختان و چوب بودند با وجود اینکه در ابتدای ورود در دسته محصولات لوکس قرار می‌گرفت اما به سبب کاربرد و زیبایی چشم نواز بسیار مورد استقبال و اقبال قرار گرفت و بسیاری از مصرف کنندگان مرفه، پارکت را بخش مهمی از دکوراسیون خود قرار دادند. چوب پارکت از درخت های افرا، گیلاس و … تأمین می‌شد.

متریال چیست و خدمات

متریال و مصالح ساختمان دو نوع طبیعی و مصنوعی در تمام عرصه های معماری اعم از: دکوراسیون داخلی، نمای ساختمان، سازه های بزرگ و مبلمان به کار می روند. وقتی به ساختمان های اطراف خود دقت کرده باشید خواهید دید که هر یک از آن ها در طرح های مختلف طراحی و با متریال های متفاوتی اجرا شده اند.

نماهایی که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و هریک به نوعی در زیبایی شهر سهمی را به خود اختصاص داده است. تنوع در طرح و انتخاب متریال به عواملی مانند سلیقه ی شما به عنوان کارفرما، منطقه ای که ساختمان شما در آن قرار گرفته اید ، بودجه ، نوع کاربری ساختمان، سبک طراحی و همچنین اقلیم منطقه ای که ساکن آن هستید بستگی دارد.

نباید متریال را با تکسچر اشتباه گرفت در متریال شما خواص فیزیکی یک ماده را مشخص می کنید مثلا برای متریال شیشه یا آینه باید مشخص کنید که متریال چه مقدار نور را از خود عبور می دهد اما بوسیله تکسچر شما طرح شکل را مشخص می کنید می توانیم نتیجه بگیریم که تکسچر جزیی از متریال می باشد.

متریال به دلیل در دسترس بودن نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند. هر سطحی  از یک ماده از نظر نحوه برخورد با نور و ویژگی های آن منحصر به فرد است و به عنون یک هنرمند مفهومی باید آنرا ثبت نمایید. برای خدامات با گروه مهندسی رویا ساز فرم زیر پر کنید

09152020053
Hojjat.chamani7274[@]gmail.com
مشهد، احمد آباد، بلوار ناصر خسرو

فرم ارتباط با گروه مهندسی رویا ساز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *