خدمات ساخت و ساز گروه مهندسی رویاساز

09152020053
مشهد، احمد آباد، بلوار ناصر خسرو
Hojjat.chamani7274[@]gmail.com

ساخت‌وساز یک ملک چقدر سرمایه می‌خواهد؟

هزینه ساخت خانه چقدر است؟ چگونه ساخت‌وساز را شروع کنیم ؟ پس از مرحله تصمیم‌گیری اکنون باید میزان سرمایه موردنیاز برای شروع کار ساخت‌وساز را برآورد کرد. ساخت یک ساختمان علاوه سرمایه موردنیاز برای خرید ملک کلنگی و ساخت آن همواره با اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای هم همراه شده و این موضوع دشواری‌های این صنعت را بیشتر کرده است..

به همین دلیل افرادی که سابقه زیادی در این حرفه دارند، همیشه بخشی از سرمایه خود را برای روز مبادا حفظ می‌کنند تا در صورت بروز یک مشکل، آسیب جدی به پروژه وارد نشود..

پس راه درست این است که اگر سرمایه ما با توجه به محاسبات روز کشور، با ساخت‌وساز ملک هماهنگی دارد، توصیه می‌شود که به میزان حدود 10 درصد هم به آن اضافه کنید تا در ادامه مسیر به مشکل نخورید. تقریباً با هر سرمایه‌ای می‌توان خانه و یا آپارتمان ساخت، اما با توجه به خروجی پروژه و مواردی که در نظر گرفته‌اید، این سرمایه متغیر خواهد بود.

آیا مالک هستید یا خیر؟

چگونه ساخت‌وساز را شروع کنیم ؟ می‌دانیم که یکی از الزامات ساخت یک خانه و یا آپارتمان، داشتن یک زمین مسکونی است. به همین دلیل اگر از قبل برای خرید زمین اقدام کرده‌اید یا با کسی برای ساخت مشارکت می‌کنید این شانس را خواهید داشت که سریع‌تر پروژه خود را آغاز کنید. در این مرحله می‌بایست به اتفاق یک کارشناس ثبت املاک بررسی‌های لازم را انجام داده و وضعیت زمین و تطابق آن با سند را بررسی کنید.

پس از این مرحله باید برای گرفتن جواز ساخت از شهرداری یا دهیاری (در روستاها) مربوطه اقدام نمود. برای این کار باید اول از همه به این ادارات در منطقه خود مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهید. سپس باید اصل و کپی سند ملکی، برگه تسویه حساب عوارض شهرداری و کارت شناسایی مالک را به کارشناس مربوطه ارائه دهید.

تخریب و خاک‌برداری

چگونه ساخت‌وساز را شروع کنیم ؟ یکی از حساس‌ترین کارهای ساختمانی، مرحله تخریب و خاک‌برداری است. این نوع کارها علاوه بر سختی که دارند، نیازمند تجهیزات و وسایل موردنیاز این کار است که بدون این وسایل امکان انجام کار وجود ندارد. استفاده از ابزار و تجهیزات تخریب و خاک‌برداری نیز نیازمند تخصص و تجربه است که بدون وجود این دو امکان کار با این وسایل وجود ندارد.

برای ساخت و ساز ساختمان از سوی دیگر هم قبل از اجرای عملیات تخریب و به‌منظور انتخاب روش صحیح باید مواردی چون موقعیت و مکانی که ساختمان در آن قرار گرفته است را مدنظر قرار داد

09152020053
Hojjat.chamani7274[@]gmail.com
مشهد، احمد آباد، بلوار ناصر خسرو

فرم ارتباط با گروه مهندسی رویا ساز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *